A jó energia körbevesz minket – új imázskampányt indított az MVM
- Imázskampány
- Jó energia
- Kampány
- MVM
- MVM Csoport
Új imázskampányt indított április 1-jén az MVM Csoport a „Jó energia” központi üzenettel. A kreatív megoldásokkal futó integrált kampány célja, hogy megmutassa: az MVM nem csak energiaszolgáltató, hanem a fenntarthatóság és az emberközpontúság képviselője is.
Április 1-jén elindult az MVM Csoport legújabb, „Jó energia” jelmondatával futó imázskampánya, amely új megközelítést hoz a márkakommunikációba. A kampány célja, hogy megmutassa: az energia több, mint kilowattórák összessége, hiszen a világ tele van jó energiával, csak észre kell vennünk.
Az MVM a megszokott elemeken túlmutató, látványos megoldásokkal indította útjára kampányát – köztük bemutat egy új, saját fejlesztésű betűtípust, az MVM Flow-t, mely a vállalatcsoport vizuális arculatának megújulását szolgálja. A betűtípus szoros kapcsolatot teremt a márkaidentitással, mivel tartalmazza az MVM logójából eredeztetett 23,5 fokos – a Föld tengelyferdeségére utaló – dőlésszöget.
A kétlépcsős kampány először a megújuló energiákat állította középpontba, felhívva a figyelmet az MVM elkötelezettségére és eddigi lépéseire a fenntarthatóság és a környezetvédelem iránt: 2023 óta a vállalat 55 százalékkal növelte megújulóenergia-kapacitását.
„Szem előtt tartva a hazai kommunikációs kihívásainkat és nemzetközi piaci törekvéseinket, egy új, megkülönböztethető és érzelmileg is erőteljes márkaüzenetet dolgoztunk ki. A „Jó energia” kampánnyal az MVM olyan kommunikációs irányt határoz meg, amely túlmutat a hagyományos energiaszolgáltatáson. Célunk az, hogy a társadalom számára is kézzelfoghatóvá tegyük elkötelezettségünket a fenntarthatóság és a megújuló energiák iránt, miközben közelebb hozzuk az emberekhez az MVM-et” – fogalmazott dr. Bozóky Anita, az MVM kommunikációs igazgatója.
A második szakaszban – május 1. és június 15. között – a kampány fő üzenetei és az új arculati elemek kerülnek előtérbe. Május közepétől egy új reklámfilm is debütál, amely nem csupán a hazai közönséget célozza, hanem az MVM nemzetközi márkaépítését is szolgálja.
Az integrált imázskampány számos platformon jelenik meg: televízióban, rádióban, óriásplakátokon, nyomtatott és online médiában, járműveken, egyedi buszmegállókon, bevásárlóközpontokban, LED-lámpákkal díszített épülethálókon, a közösségi médiában, illetve a Liszt Ferenc repülőtéren is visszaköszön majd a „Jó energia” üzenet.
(forrás: greendex.hu)

Energiaár változások
2025. május HUDEX BL 2026 / 2025.01.01-2025.05.12 2024.01.01-2025.05.12 TTF Winter 25 Co2: EEX GERMAN 26BL

Május 20-án indul az EnergyTalks, a Portfolio energetikai podcastje
Május 20-án indul az EnergyTalks, a Portfolio energetikai podcastje. A tíz részes, havonta jelentkező sorozatban a hazai energiapiac legfontosabb szereplőivel és legkiválóbb szakértőivel fogjuk körbejárni...
Kína megújulóenergia-termelő kapacitása már meghaladja a hőerőművekét
Kína szél- és napenergia-termelő kapacitása március végére elérte az 1482 gigawattot (GW), először haladva meg a hőerőművek termelő kapacitását – közölte április 25-én a kínai...
Segíti-e a tagállamok kibocsátáscsökkentését az EU hidrogénstratégiája?
A zöldhidrogén használata fontos alternatívává vált az EU ipari szektorának kibocsátáscsökkentési törekvéseiben. A megújuló energiaforrások arányának növelésével kapcsolatban komoly célokat megfogalmazó, 2023 óta hatályos RED III...